مدیر اداری یک شرکت دانش بنیان از تولید پکیج آب شیرین کن ثابت و قابل حمل توسط فناوران خبر داد.

مسعود محمدی، مدیر اداری یک شرکت دانش بنیان با اشاره به پکیج آب شیرین کن ثابت و قابل حمل گفت: دستگاه تصفیه آب سیار قابل حمل شامل یک پکیج با سیستم تصفیه آب است که در ابعاد کوچکتر به صورت دستی و در ابعاد بزرگتر توسط یدک‌کش قابل حمل است. این دستگاه تصفیه آب با هدف تامین آب سالم مورد نیاز کاربرد‌های مختلف در شرایط بحرانی و اضطراری و نیز مناطق دور افتاده که امکان دسترسی به آب لوله کشی نیست، طراحی شده و می‌تواند در تامین آب شرب روستا‌های نزدیک به هم و تامین آب سالم در شرایط بحرانی به کار آید.

او افزود: دسترسی به آب سالم یک نیاز اساسی بوده که حیات ما بدان وابسته است. از سویی تامین آب سالم در مناطق فاقد زیرساخت مناسب و یا در شرایط اضطراری با چالش‌های متعددی روبه‌رو است. دستگاه آب شیرین قابل حمل این شرکت دانش بنیان یک دستگاه تصفیه آب کارآمد بوده که به سهولت می‌توان آن را حمل و در چنین شرایط و مناطقی از آن استفاده کرد.

مدیر اداری این شرکت دانش بنیان بیان کرد: در مناطق دور افتاده و همچنین شرایط بحرانی منابع آب در دسترس مانند آب دریا، چاه و رودخانه‌ها معمولاً حاوی انواع ذرات معلق ، فلزات سنگین و گاز‌های محلول هستند که آشامیدن آن را برای انسان غیر ممکن می‌سازد . چنین آبی حتی برای استحمام و یا آبیاری نیز مناسب نیست. این دستگاه تصفیه قابل حمل با انواع فیلتر‌های پیش تصفیه چنین آلودگی‌هایی را از آب حذف می‌کند.

او تصریح کرد: ویژگی‌های آب شیرین کن قابل حمل تولید آب شرب، استحمام و کشاورزی، جابه‌جایی و حمل و نقل آسان، ابعاد مناسب، مقاومت و استحکام و طراحی شده برای تصفیه ناسالم‌ترین منابع آبی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار